Translate

środa, 5 czerwca 2013

Jestem i kocham - istnieje

Mogę kochać,
mówić,
robić.
Mogę wszystko.
W wyobraźni,
życiu,
snach.
Mogę i nic nie muszę.
Ale najważniejsze, że kocham,
że czuję,
że żyję dla kogoś.
Jestem i kocham.
Istnieje.
Dla Ciebie kochanie.
 ----------------
Jest to mój pierwszy wiersz pozbawiony rymów i aż dziwne, że mi się podoba :D. Napisanie go zajęło mi parę minut na lekcji polskiego.

Czym byłby świat bez miłości? Wydaje mi się że był by bardzo smutny, szary... Nawet nie umiem go sobie wyobrazić, tak jak nie umiem wyobrazić sobie mojego życia pozbawionego uczuć. Takie coś byłoby dla mnie męczarnią. Kocham więc istnieje, te słowa najlepiej mnie opisują, a miłość jest jak uzależnienie od narkotyku. Potrzebę kochania i bycia kochanym ma każdy człowiek tylko wielu o tym nie wie.


5 komentarzy:

  1. Romantyczny klimat na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny wiersz :>
    obserwuję i liczę na rewanż ;D
    http://of-mine-obsessions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent!! jest boski ;)
    obserwujemy? ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję. ;)

    http://maj-krejzi-lajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń